Thursday, December 11, 2008

11 disember 2009

sengaja aku menconteng. melepaskan gian di cc.

arena bolasepak malaysia


hurm.. secara jujurnya aku bukanlah seorang peminat setia sukan ini, minat menonton perlawanan bola sepak, tapi bukanlah obses mengikuti perkembangan setiap pasukan. dunia bolasepak malaysia sememangnya menarik perhatian aku, bukan kerana apa, cuma sekadar berminat untuk tahu tahap permainan bolasepak di malaysia ini. hahahhahahahah, frankly speaking, if you're looking for entertainment, then stay away from malaysian soccer games. epl is more fun to watch =)

bukit antarabangsa




rasa simpati. rasa ingin tahu. rasa kelakar. rasa terkesima. semua ada.

simpati.. sebagai seorang manusia, bila tengok manusia lain kesusahan, takkan nak gelak pulak. betul tak?

ingin tahu.. bagaimana projek yang sememangnya sudah diketahui bahayanya, mendapat kelulusan?

kelakar.. bila tengok orang-orang kaya terkedek-kedek mengangkat barangan.. siap melalak bila askar tak bantu.. aku rasa orang-orang kaya ni memang jenis yang tak fikir panjang, askar tu mungkin dah bekerja dari lama dah dan sedang berehat mungkin.. hurm, kawan-kawan kita di pantai timur yang dibadai banjir pun masih kenal erti syukur.

terkesima.. bila taiping masuk tv.

1 comment:

dacronova said...

tentang bukit antarabangsa..dah memang jadi fitrah manusia hanya memikirkan kesenangan je..keselamatan diletakkan di tempat kedua..lepas dah kene barulah terhegeh-hegeh nak cari bantuan n mase tu jugaklah semua orang cakap yang tempat tu membahaya..kan dah pernah ade pengalaman dengan highland tower..betulkan kata-kata mantan pm kita..kita semua mudah lupe..yang lagi best kita semua juga x pernah nak mensyukuri nikmat yang diberi..orang dah beri bantuan perlukah dipersalahkan??